Ogłoszenie konkursu ofert na wykonanie kontroli stanu technicznego

21 maja 2018

Reda, dnia 21 .05.2018 rok

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Redzie

Ogłasza konkurs ofert na wykonanie kontroli stanu technicznego  po upływie 5-ciu lat  33 budynków wielorodzinnych, zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku – Prawo budowlane.

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Redzie ogłasza konkurs ofert nawykonanie kontroli po upływie 5–ciu lat polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku – Prawo Budowlane.

I. ZAMAWIAJĄCY

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Redzie
ul. Łąkowa 29A, 84-240 Reda
NIP: 5882326751, REGON: 2208636618, KRS: 0000333978

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli polegającej na  sprawdzeniu stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz stanu instalacji elektrycznej lokali będących w zasobach Spółdzielni.

    Przegląd zostanie wykonany w zakresie określonym w Rozdziale 6, Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994 roku. Dz. U. z 2018 roku, poz. 12, zgodnie z art. 62 ust. 1  punkt 2.

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcom.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Oczekiwany termin wykonania przedmiotu zamówienia do 31 sierpnia 2018 roku.

IV. ZASADY ZAWIERANIA UMÓW

  1. Umowa zostanie zawarta zgodnie z wynikiem konkursu ofert, a oferent przyjmuje zakres Przeglądu zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
  2. Przegląd musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami sztuki budowlanej, normami.
  3. Wartość prac związanych z Przeglądem strony ustalają na kwotę wraz z podatkiem VAT.
  4. Wszelkie czynności i prace nieprzewidziane w opisie przedmiotu zamówienia, a konieczne do wykonania Przeglądu będą realizowane na podstawie uzgodnienia z Zamawiającym.
  5. Wybrany oferent zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

V. ZASADY REALIZACJI ROBÓT ORAZ ICH ROZLICZANIA

  1. Odpowiedzialność, za jakość prowadzonego Przeglądu ponosi Wykonawca.
  2. O zakończeniu czynności związanych z realizacją Przeglądu Wykonawca jest zobowiązany powiadomić przedstawiciela Zamawiającego.
  3. Odbioru dokumentacji Przeglądu  dokonuje komisja w skład, której wchodzą przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel Wykonawcy.
  4. Podstawą oceny rzetelności wykonanej pracy będą:
      • protokoły z przeglądu poszczególnych budynków,
      • opinie i zalecenia dla lokali i budynków.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna zawierać:

  • cenę brutto wykonania przedmiotu umowy,
  • dokumenty uprawniające wykonawcę do wykonywania prac będących przedmiotem umowy,
  • kopię wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową,
  • posiadać datę sporządzenia i datę ważności,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
  • podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres
    biuro@sm-sloneczna.pl, faksem na nr: (58)  678 35 26,  pocztą, kurierem lub też dostarczona osobiście na adres: 84-240 Reda, ul. Łąkowa 29A, do dnia
    08 czerwca 2018 r. do godz. 13.00.
  2. Wynik konkursu i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w dniu
    11 czerwca 2018 r.  na stronie internetowej pod adresem www.sm-sloneczna.pl. Dodatkowo oferenci mogą uzyskać informację o wynikach telefonicznie.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  6. Zamawiający może wycofać się z przeprowadzenia konkursu w dowolnym terminie
    przed podpisaniem umowy.

VIII. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

  • Cena
  • Wiarygodność oferenta

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. DODATKOWE INFORMACJE, PRZEDSTAWICIEL ZAMAWIAJĄCEGO

  • Dodatkowe informacje udzielane są przez specjalistę ds. technicznych p. Mariusz Krawiec telefon: (58) 678 35 26, adres email: biuro@sm-sloneczna.pl

Załącznik nr 1

Specyfikacja do zapytania ofertowego dot.  przeglądu budynków w 2018 rok

Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądu zgodnie z treścią art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane polegającego na:

 

  •  sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu

budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia

  •  sprawdzeniu stanu sprawności technicznej i wartości

użytkowej elementów budynku o których mowa w § 5 rozporządzenia, oraz wszelkich pozostałych elementów budynku, a także estetyki budynku i jego otoczenia,

  • sprawdzeniu elementów budynku narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób,

Sprawdzeniem należy objąć:

  • elewacyjne warstwy przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa) oraz elementy ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad,  loggii, balkonów,
  • urządzenia i instalacje zamocowane do ścian i dachu budynków,
  • pokrycie dachów i daszków okapowych,
  • elementów odwodnienia budynków, daszków i obróbek blacharskich,
  • instalacje centralnego ogrzewania,
  • instalacje ciepłej i zimnej wody,
  • zabezpieczenia przeciwpożarowe budynku,
  • urządzenia stanowiące zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku,
  • elementy instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku,
  • przejścia przyłączy instalacji przez ściany budynku,
  • stan techniczny instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.

Zestawienie budynków podlegających przeglądowi.

Lp. ulica + numer ilość kondygnacji ilość klatek ilość lokali
1. Łąkowa 15 4 3 24
2. Łąkowa 17 4 2 16
3. Łąkowa 19 4 4 32
4. Łąkowa 22 4 4 32
5. Łąkowa 23 3 2 12
6. Łąkowa 25 3 2 12
7. Łąkowa 28 5 2 20
8. Łąkowa 29 5 4 40
9. Łąkowa 29A 5 1 7
10. Łąkowa 30 5 4 40
11. Łąkowa 31 5 4 40
12. Łąkowa 32 5 2 20
13. Łąkowa 33 4 2 16
14. Łąkowa 34 5 4 40
15. Łąkowa 37 5 2 20
16. Łąkowa 39 5 3 30
17. Łąkowa 41 5 3 30
18. Łąkowa 43 5 2 20
19. Łąkowa 45 5 3 30
20. Łąkowa 47 4 2 16
21. Łąkowa 49 4 3 24
22. Łąkowa 53 4 2 16
23. Łąkowa 55 5 2 20
24. Łąkowa 57 4 2 16
25. Spokojna 23 5 2 20
26. Spokojna 25 5 3 30
27. Spokojna 27 4 2 16
28. Spokojna 29 5 3 30
29. Spokojna 33 5 2 20
30. Spokojna 35 5 2 20
31. Spokojna 37 5 4 40
32. Spokojna 39 4 3 24
33. Spokojna 41 4 2 16
————- ————–
Razem 87 790                   

 

Lokale użytkowe – 9 lokali w budynku Łąkowa 29A

 

Materiały do pobrania:

Ogłoszenie

Załącznik nr 1